MARKETINGOVÝ BLOG: INŠPIRÁCIA PRE VÁŠ BIZNIS

Aktuálne trendy, praktické tipy a expertné pohľady na svet digitálneho marketingu.

Blog marketing - počítač, megafón
Ilustrácia plánovania obsahu na sociálne siete s digitálnym kalendárom a ikonami sietí

Ako vytvoriť efektívny obsahový kalendár na sociálne siete

Prečo plánovanie obsahu na sociálne siete mení úspech firmy Cítite, že váš firemný profil na sociálnych sieťach stagnuje? Zistilo sa, že pravidelné plánovanie obsahu na sociálne siete dokáže zvýšiť angažovanosť až o 80%. Spolu s jasným plánom získate vyššiu dôveryhodnosť značky a rýchlejší rast komunity aj objednávok. Dlhoročná prax v

Prečítajte si viac »
Ilustrácia obsahového kalendára a symbolov sociálnych sietí predstavujúca plánovanie obsahu na sociálne siete

Strategické plánovanie obsahu pre rast na sociálnych sieťach

Stratégia rastu pre malé a stredné firmy Prečo je pravidelný obsahový kalendár kľúčom k úspechu Máte pocit, že vaše sociálne siete nezískavajú dostatok pozornosti a zákazníci nereagujú tak, ako by ste očakávali? Výskumy potvrdzujú, že práve pravidelné a strategické plánovanie obsahu na sociálne siete dokáže výrazne zvýšiť online predaj aj

Prečítajte si viac »
Ilustrácia influencer marketingu pre malé firmy s digitálnym prepojením a symbolikou sociálnych sietí

Influencer marketing pre malé firmy

Ako využiť lokálnych mikroinfluencerov na rast podnikania Prečo práve influencer marketing je cestou pre malé firmy V dnešnom online svete hľadajú malé firmy stále nové a účinné spôsoby, ako sa dostať do povedomia lokálnych zákazníkov a zvýšiť efektivitu marketingu. Influencer marketing sa čoraz častejšie ukazuje ako jedno z najúčinnejších riešení

Prečítajte si viac »
Lokálne PPC reklama – ilustrácia mapy s digitálnymi reklamami a zvýrazneným zacielením na konkrétnu lokalitu

Lokálne PPC kampane

Efektívna reklama pre malú firmu a lokálny biznis Predstavte si, že váš ideálny zákazník práve hľadá službu alebo produkt, ktorý ponúkate – a vaša firma ho osloví medzi prvými výsledkami vo vyhľadávaní. Práve v tom spočíva sila PPC reklamy pre malé firmy: umožní vám okamžite osloviť ľudí, ktorí sa chystajú

Prečítajte si viac »
Ilustrácia recenzií zákazníkov Bratislava na digitálnej mape mesta s ikonami hodnotení bez ľudí a textu

Recenzie zákazníkov v Bratislave

Ako referencie pre malé firmy a odporúčania podporujú budovanie dôvery v lokálnom marketingu Predstavte si, že hľadáte spoľahlivú službu alebo produkt v Bratislave. Prvé, čo väčšina z nás urobí, je pozrieť si recenzie zákazníkov a zistiť, aké skúsenosti majú iní. Práve recenzie a odporúčania dnes predstavujú najúčinnejší spôsob, ako môže

Prečítajte si viac »
Ilustrácia komunitného marketingu v Bratislave znázorňujúca sieť prepojených malých firiem bez ľudí a textu

Komunitný marketing pre malé firmy

Ako partnerstvá a spolupráce medzi lokálnymi podnikmi pomáhajú rásť v Bratislave a okolí Komunitný marketing dnes už nie je len módnym trendom, ale predstavuje overenú stratégiu, ktorá dokáže výrazne zvýšiť predaj a povedomie o malej firme v regióne Bratislavy a okolia. Výskumy ukazujú, že až 92% spotrebiteľov dôveruje odporúčaniam od

Prečítajte si viac »
Najlepšie sociálne siete pre podnikanie – ilustrácia rôznych druhov sociálnych sietí spojených s lokálnym biznisom, strategický výber sociálnych sietí

Sociálne siete pre lokálne podnikanie

Praktický sprievodca výberom kanálov a obsahom pre malé firmy Sociálne siete: Prečo sú kľúčové pre lokálny biznis Sociálne siete dnes rozhodujú o tom, či si vás zákazník všimne alebo vás prehliadne. Na Slovensku je až 72 % populácie aktívnych na sociálnych sieťach, čo predstavuje takmer 4 milióny užívateľov. Každý druhý

Prečítajte si viac »
Ilustrácia rastu malej firmy na Facebooku – dynamický graf a digitálne prvky symbolizujúce organický rast a angažovanosť, bez textu a tvárí

Organický rast na Facebooku

Case Study: ako sme organicky zvýšili dosah, angažovanosť a povedomie značky na Facebooku pre malý podnik Prečo sa oplatí investovať do organickej stratégie na Facebooku V dnešnej digitálnej dobe si mnoho malých firiem kladie otázku, či sa im oplatí venovať Facebooku, ak nemajú rozpočet na platenú reklamu. Táto prípadová štúdia

Prečítajte si viac »